2021
-
“At the intersection of story/game and connection” – Barry Gene Murphy, May Abdalla (GOLIATH: PLAYING WITH REALITY)
-
Review⎪WE LIVE IN AN OCEAN OF AIR: The Essence of the Breath
-
“We need to be adaptive and to stay at the very edge of discovery” – Keram Malicki-Sanchez (FIVARS)
-
“L’affirmation des auteurs VR s’accompagne d’une véritable hybridation de leur storytelling” – Katayoun Dibamehr (FNC Explore)
-
“The affirmation of VR creators requires a true hybridization of their storytelling” – Katayoun Dibamehr (FNC Explore)
-
“LE BAL DE PARIS DE BLANCA LI est un spectacle vivant multi-utilisateurs en réalité virtuelle” – Jonathan Tamene (BackLight)
-
“LE BAL DE PARIS DE BLANCA LI is a multi-user live show in virtual reality” – Jonathan Tamene (BackLight)
-
“NFT, métavers, 3D temps réel… Octobre Numérique interroge l’arrivée des technologies du jeu vidéo dans tous les domaines créatifs” – Fabien Siouffi (Faire Monde)
-
“NFT, metaverse, real time 3D… Octobre Numerique questions the use of video game technologies in all creative fields” – Fabien Siouffi (Faire Monde)
-
“In our VR documentary the audience needs to feel the presence of the characters in the right way” – Gary Yost (Inside COVID19)